Search NoorJannah




Ruangan Khas Untuk Wanita Masa Kini

↑ Grab this Headline Animator



Wanita Jika Anda Mahu Kaya Menulislah

Monday, July 14, 2008

Wanita Jika Anda Mahu Kaya Menulislah

http://cybermoney2u.blogspot.com/

Banyak diperkatakan tentang mencari duit dan wang di Internet. Perkara paling utama sebenarnya yang anda seharus lakukan adalah menulis dengan bertujuan untuk berkongsi ilmu dan pengalaman. Setiap daripada kita mempunyai ilmu dan pengalaman yang boleh dikongsikan dengan ramai orang. Dengan kemudahan Internet perkara ini boleh dilakukan dengan mudah dan ia bakal dibaca bukan setakat beribu malah berjuta-juta orang.

Jika Anda Mahu Kaya, Menulislah

http://cybermoney2u.blogspot.com/

Maka, luahkan masa untuk mengambil pen dan kertas atau anda terus menulis didalam blog anda sendiri di Internet. Seperti saya dalam menulis artikel ini, terus membuka "Text Editor" atau aplikasi penulisan bersesuaian seperti OpenOffice.org dan terus menaip artikel Jika Anda Mahu Kaya, Menulislah.

Sudah tentunya anda tertanya-tanya, bagaimana mahu bermula. Malah ada diantara anda yang sedang membaca artikel Jika Anda Mahu Kaya, Menulislah ini tidak tahu blog. Sama ada anda tahu atau perkara yang paling penting adalah untuk terus mengambil langkah bermula. Bukan esok, bukan selepas tidur atau sejam lagi. Lakukan ia sekarang, lakukan sebaik sahaja habis membaca artikel ini. Menulislah untuk menjadi kaya.

Saya akan kongsikan ilmu mencari wang dan Internet melalui blog

http://cybermoney2u.blogspot.com/

Itu pun jika anda mahu kaya.

Sertai rangkaian email

http://groups.google.com.my/group/cybermoney2u

http://asia.groups.yahoo.com/group/smsbimbit

Facebook